poniedziałek, 5 października 2015

Początek!

Witamy bardzo serdecznie!
Mamy nadzieję, że otrząsnęłyście się już po tragicznym zakończeniu Frost Bite i jesteście gotowe na Frozen.
Czwarta część przygód Zayna ma w oryginale jak na razie tylko 8 rozdziałów, jednak Chanel oznaczyła tą książkę jako Short Story.
I na marginesie muszę napisać, że ostatni rozdział dodała chyba z pół roku temu, więc nie wiem jak to będzie...
Niestety nie ma trailera do tej historii, płaczę rzewnie.
Rozdziały dalej tłumaczą Martyna i Marta, pozdrawiamy serdecznie i machamy do monitora :D
Ze spraw organizacyjnych, mamy ogromną prośbę, żeby wpisywać swoje nicki z Twittera w zakładce Informowani.
Jest was sporo, a dużo nazw na Frost Bite jest nieaktualnych, po prostu chcemy mieć świeżą listę.
Zmieniłyśmy również nazwę konta - nazywamy się teraz @frozen_pl , tweetujemy również z hasztagiem #frozenpl
Ten przepiękny szablon wykonała dla nas najukochańsza @cvpcakestyles , ogromnie dziękujemy!
Będziemy się niezmiernie cieszyć, jeśli tą część będziecie czytać tak samo chętnie jak pozostałe trzy, mimo śmierci Victorii.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

4 komentarze:

  1. Hej!
    Jak już pisałam na tt bardzo się cieszę, że postanowiłyście tłumaczyć Frozen i bardzo Wam za to dziękuję <3
    Kurcze, trochę mnie martwi, że kolejne rozdziały w oryginale się nie pojawiają, ale może to się zmieni i będzie ok ;)
    Ja również dołączam się do podziękowań za szablon xx
    Dziewczyny ściskam Was mocno i jeszcze raz dziękuję za Wasze starania :*
    @doma17_PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ze jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wiem... spozniony zaplon mam xD wlasnie skonczylam czytac 3 czesc, dalej becze... no ale coz, pewnie i tak bym nie zasnela. Dalej mam nadzieje, ze kolejny rozdzial zacznie sie od slow 'obudzilem sie ze lzami w oczach i czolem zalanym potem i zobaczylem Re przygladajaca mi sie ze zmartwieniem tymi swoimi pieknymi oczyma'

    OdpowiedzUsuń